BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 15, 2011

tersentuh . . .

tiba2..hati aku tersentuh dgn perbualan seorang yang begelar "ayah"..aku merasainya..yang membuat aku tersentuh tatkala tersedar dari tidur...mendapat suatu tindak tanduk yang mendorong aku ke arah kebaikan...aminn..sikit2 aku merasai nya..kerana selama ini aku kian terleka..dan tidak menyedari akan itu...pakah aku terlambat untuk mendapat kenikmatan kembali setelah aku terlalai jaoh?? bolehkah masa mengundur kembali?? sudah semestinya tidak jawapan nya....oleh itu...dimana letak nya diri aku yang kian dilambung ombak...hanya mengikut arah angin untuk hala tuju....

ooowwhhh..tidak..aku harus mengingati diri ini sebelum terlambat...masih ada masa untuk memperbetulkan kesilapan yang kian bermain difikiran aku....aku harus ke arah positif dan memperbetulkan diri ini.....menjadikan iktibar dan pengajaran dari hal yang lepas....sebagai suatu memori hitam dan zaman silam aku...

ya allah...ENGKAU berilah aku kekuatan dan tunjukkan hidayah kepada hamba-MU ini....sebagai mana ENGKAU memberikan hidayah kepada orang2 yang ENGKAU redhai..lindungi dan rahmati...AMIINN.....

No comments:

Post a Comment