BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 16, 2011

kekuatan.....kamoo dimana ? ? ?

ya allah..dimana kekuatan diri aku...sesungguhnya aku tidak kuat ya allah..hanya padamu sahaja aku meminta kekuatan untuk diriku..ketidak puashatian aku kian membelengu aku....kesakitan yang amat perit aku merasai....hingga kini..aku tidak dapat menerima hakikat..bahawa..aku diperlakukan sedemikian rupa..apkah dosa aku..sehingga aku di uji sebegini rupa...kekadang aku merasakan bahawa aku ini dijadikan sebahagian daripada bahan uji kajian dunia...=( kekuatan aku kian lupus...aku hanya mampu menggembirakan hati aku..dengan kengkawan yang sentiasa menyokong aku untuk melupakan semua itu....

*thanks to ummu bakri..amalina syahirah..dan yang lain....
aku sayang sangat kat kowang....betol kata orang.hilang yang itu boleh ade gantian..tapi hilang kawan...susah nak dicari....

           LOVE TO YOU MY FRIENDS . . .

No comments:

Post a Comment