BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 15, 2011

b O d O h !

hye..lelaki..kaw mang ta kenang budi..hhahha..sesungguhnye....tuhan tuh maha adil..sekali kaw bg aku..berlipat ganda kaw dapat....hahahha..jangan heran laa ngn hdop kaw tuh...aku pon ta heran..so..kaw ta yah nak rase nak expose lbeyh2 ngn aku...hahaha.....setiap ape yang kaw lakukan kat aku..percayalah..kehidupan kaw takan tenang......aku ta penah rase menyesal dengan kaw..sebab..aku dibuka mata oleh allah..untuk mengenali kaw dalam jangka waktu yang sangat singkat...dan aku bersyukur agar tidak mengenali kaw dengan lbeyh teliti sekali..kesian...orang macam kaw..dilahirkan tanpa pernah ade rasa sifat kesyukuran...dan erti berterima kasih..sekurang2 nya...aku perlu lbih erhati2 dengan segala tindak tanduk kaw...dan juga untuk lelaki2 yang akan datang....

* moga bahagia dan tenang hidop kaw.. =)

No comments:

Post a Comment