BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 2, 2010

Sakit...melanda diriku..



Aduhai,,demam melanda diri aku..jadi..aku tak dapat ceria seperti selalu..terlantar atas katil bagai orang tak bermaya...ahhh..fedup aku rasa..nak buat semua kerja serba tak kena..makin orang datang pada aku,,makin menyampah aku rasa..pada hari Khamis yang lalu..aku di bawa oleh rumate aku ke klinik..dengan diri aku yang berasa sangat sejuk,,beku,,kaku,..tahan untuk berjalan ke admin untuk memohon ke klinik..aku dengan berpakaian bagai jadoo dengan sweater dan stokin lagi macam owang dalam berpantang..ahhhhhh...dulik happa aku! yang penting diri aku tak sejuk..dan,,apabila sampai ke klinik,,aku di panggil oleh doktor..SYAZANA BINTI M. FADZIL dengan lantang nya nama aku di panggil..aku pun segera masuk jumpa doktor...doktor tengok diri aku pelik daa,,hahhaaaa.....doktor berkata.." syazana..awak kan tak sehat,,demam,jadi awak tak boleh pakai sedemikian rupa,,," dengan slumber aku menjawab.." doktor,,saya ni demam..jadi..badan saya sejuk,,tak tahan,,jadi saya pakai lah...."  doktor tu pun terperanjat sebab aku menjawab,,hahhahhaha...sebelum doktor tu bagi  mc aku tanya dahulu.."doktor..boleh tak saya mintak mc 2 hari.." doktor tu terus jawab persoalan aku,," memang pun saya nak bagi awak mc 2 hari sebab,,awak kena demam panas" setelah  semuanya siap,,aku pun keluar..terus bergegas ke bahagian ubat..selang beberapa minit,,nama aku pun disebut..ahhhh..menyampah nya aku,,balik-balik ubat yang sama aku dapat...urgggghh,,bosan....selesai semua,,aku pun balik ke kolej..balik terus tak pedulikan orang lain..terus dapatkan katil aku yang empuk! bantal yang mucuk..perhh..tak pikir apa dah..makan untuk alas perut..makan ubat tidurrr....itu sajalah yang aku buat sampai hari ini..aku sudah boleh bangun..mual..kembang tekak,,nak muntah..bagai yang aku rasa..aaaaahhhhhh.....YA ALLAH..SEMBUHKANLAH PENYAKIT AKU INI...AMINNNNN....=)


 

No comments:

Post a Comment