BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 18, 2011

18/5/2011

hahaha....pada hari ini..aku belepas pergi ke kuala lumpur..hurmm...aku ngan adek aku yang bongsu..naek bus..hahahh..mula2 excited kitowang nak pergi..tapi....hahhahah..rupa2 nya...aku ngan adek aku aje bedua jadi penumpang..hahahha...smapi kL.. =) 
tapi..walau ape pon..ktowg enjoy..dgn makan bekalan "big mac" hahaaha...hurm..sampai je kat kL..aku dalam dilema..samada..nak g umah sape..mak cik ke..kak apis..uhuuhu...sampai Tbs..aku huru hara..hahaha..tepon owg sane sini..nak mintak amek kat Tbs..at last..makcik amek.huhuhu....so..balik laa umah makcik..hehehhe..dr jabee..btolak kol 1.30 ptg.. sampai kL...dalam kol 6.00 ptg...ahhahhaha.....lame seyh..agak lambat sampai..huhuuh..tak ape..janji...selamat..heehehe...;)
sampai kat umah makcik..dalam kol 7.30 malam.. hurmm..oke laa..aku pon dah sampai....
maw berehat..sok maw sambung perjalanan aku 1 kL..HAHA !!!!!



~ntah pape aku maerapu neyh.. huhuhuhuu
continue esok..hahhaha

No comments:

Post a Comment