BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 13, 2011

cOmE bACK....

hurmm...lame btol aku ta updates lalink aku neyh..huurmm...nak wat cane.bz lol..huhu..tapi..skunk aku mula cuti sem...tapi..seminggu je?? cam ta bebaloi laaa....owg laen cuti smpai sebulan...tapi..tape....sekurang2nya..dapat laa dok umah dlm tempoh seminggu yang amt beharga neyh..
skunk..aku rase cam ape yg aku punyai..sikit2 makin hilang....ape salah aku??ape yg aku dah wat??adakah silap aku tuh sume??hurmm..aku pon ta pasti..tapi....aku tetap tabah..dah belajar untk besabar...skunk..aku perlu tumpu yg plaing utama...dalm hidop aku...segulung diploma yang amt beharga yang teramat.....dr yg lain..bia hilang yg lain..tapi segulung diploma yg bakal aku punyai dlm hdop aku sangat ternilai.....ape sbb??? neyh adalah kerjaya aku untuk masa depan aku...yang allah s.w.t kurniakan untuk masa depan aku...aku takan sia2 kan....peluang yang aku genggami skunk...bialah ape owg nk ckp..aku ta heran..sbb,,blaja ta knl usia...ape ngat cinta jeke ta knl usia..
huhuhuuhu =p  cuti sem neyh..macam2 plan....owg ramai..nk khwin kan ank laaa..nk tungkan ank laaa..macam2....hurmm....beselaa..time2 gnie laa owg amek kesempatan..owg ngah bcuti....masa yg sesuai laa neyh tok wat tuh sume...huurmm..aku rase kekok plak nak citer2 neyh..sbb..dah lame aku ta updates blog neyh...tapelaa...nanti2 conti ag keyh..
neyh ala2 mukadimah laa..
hahha


haiiiiii..apojelahai mepek aku neyh !
;)

No comments:

Post a Comment