BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 31, 2011

28/3/2011

SAKET ! ! ! tu je yg mampu aku ckp kan . . jam 0800 am . . aku dikejotkan mak bgn pagi . . . untuk pegi ke hospital untuk checkup . . . hurmmm...aku dgn malasnye untuk bgn..aku pon pakse mate bgn..plak dah laa aku tdo kol 0300am . . . heeeee . . . aku g ke klinik ENT . .untuk checkup sore aku neyh . . pas tuh . . aku daftar untuk jumpe doc . . ta lame aku dok kat luar tunggu giliran tok masok dalam.. num aku pon dpanggil . . NO.9 BILIK 3 SYAZANA BINTI M.FADZIL . . aku pon ngn lantas masok dalam bilik uwh..jumpe laa ngn doc aku.. DR VISHNU . .die tnye nape dtg..aku pon ckp laa wat checkup maa..haa...pas uwh..masok je bilik doc uwh..twos die tnye..ape sbb maw check sore..aku pon gtw laa..yg ta sanggop ngn sore FASHA SANDHA nieh..huhuuhuuu..tp doc uwh ckp...leleki lg suka ngn sore pmpuan mcm aku . .  lembut je.. mang laa. . tp menyeksa aku..sbb.. ta bole kuat ! pas uwh.. die pon ckp.. kne wat scope cmera kat tekak aku.. aku pon ngn bangga nye ckp oke.. ! ! ! heeee.. pas uwh assistnt doc uwh.. pmpuan. asek nk dgr sore aku je.. maluuu hee.... pas uwh twos aku follow doc vishnu . .g scope . . aku pon baring . . dan bukak molot... sekali...bukan masok dr molot !!!! dr HIDUNG aku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waahhhhhhhhhh.......takot ! pas uwh aku nmpak plak scope camera uwh..pjg bagai straw . . . pjg woooo.... die kate saket skit je...aku pon dgn rela hati..membiarkan doc vishnu melakukan tugasannye..sebab..die kate saket sikit je...aku nmpak camera scope uwh..pjg nye,,nk masok ke tekak aku..haaaiii.....masok je camera uwh kat hdong aku..aku rase geli..makin ditolak..aku pon menjerit dgn mmegang tgn doctor uwh sambil menangis... !!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOC VISHNU...SAKET LAAAAAA..KeLUArKAN !!!! makin aku marah,,menangis...makin ditolak..kowg bygkan tanpa dibius..ditolak...pelahan2..bagai kita tersedut air melalui hidong...dan..beso mane jelah lobang hidong..kalaw di masukkan scope camera sebesar straw...ditolak makin ditolak..aku menangis...smbil dipujuk oleh doc vishnu..aku merintih minta simpati...selepas itu..dalam keadaan sakit..doc mintak aku menyebut seperti disebot olehnye...untuk melihat tindak balas aku...kesakitan yang aku rasai..sangat menyakitkan....

selepas itu..siap checking yg pertama...doc vishnu minta aku menenangkan diri..dan minta datang sekali lagi pada pukul 1030..untuk berjumpa dengan ketua pakar ENT...aku pon teros keluar dan pergi sarapan..mase semakin berlalu...setelah siap sarapan..aku minta ayah aku untuk pergi suatu tempat untuk berehat..di kawasan hospital...aku sedang menghitung kiraan waktu..untuk ke jam 1030..berjumpa semula dgn doc aku...

tepat 1030..aku pon dengan lantas berjumpa doc aku...dan ketua pakar..setelah aku diringi ke bilik ketua pakar...die meminta izin aku..untuk melihat keadaan luka aku...yg makin sembuh,...dan kemudian..doc tahir..bertanyakan kepada aku..bahawa..suka akn sore aku..hahhhah...aku yang menyeksa mennggong itu...kemudian..die pon tgok laporan camera scope td...dan memberitahu ssuatu yg amat dasyat !!!! SYAZANA..KAMOO KENA BUAT SEMULA CAMERA SCOPE..SAYA TIDAK BERAPA JELAS ! ! !...emmaaakkkkkk.......hanya itu yang mmpu aku lafazkan.. !! kerana betapa sakitnya...masok camera tersebot !! YA ALLAH..BERZIKIR AKU..tidak berhenti...aku di arah untuk kesana semula....YA ALLAH...ak pon dengan berat hati..pergi melangkah...sampai disana..aku diberi bius plak....jenis cairan...di spraykan ke hidong..PAHIT YA ALLAH...sampai ke tekak...kemudian tidak berapa lama..camera masok ke dalam hidung..ditusuk2,,,MASYA ALLAH...hanya tuhan saja yang tahu...aku menangis kesakitan..tidak dipedulikan....dijolok2 ke tekak..melalui hidong....FUUHHHH !!!! bius bagai tade aku rase..kesakitan yang baru lepas..tidak lekang aku rase..inikan dimasokkan tempat yang sama....dipusing2...ditolak tarik camera tuh..HAADDOIIII.....dalam beberapa minit..siap...air mate aku tidak putus2 mengalir...=)

setelah itu..aku diarahkan pula untuk ke bilik nye...mengetahui sedikit perkembangan tentang kesihatan aku..dan cara mengatasi masalah kesihatan aku...huurmm.....doc vishnu....hanya tersenyum melihat aku..yang sedih tidak henti2..malu gak aku,,hahhahah =p
dulik laaa ..... sakit maaa.....

*jagelah kesihatan anda..hargailah nikmat yang dikurniakan..=)

No comments:

Post a Comment