BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7, 2010

kehebatan aku ! !

pada satu hari ..6.30 pagi,,aku bangun dari tido...menggosok mata dan mencapai towel aku...teros pergi toilet..sampai je..mak aiii!!!!!!!!!! ramai orang ngah beratur nak mandi..huurrmmm...aku pun tunggu lah turn by turn...sampai turn aku,,tak toleh kiri kanan,,masok terus,,haha,,orang yang tunggu,,lagi tadi,,,terhegeh-hegeh nak masok....aku masok dan terus mandi..dalam 10 minit aku mandi..keluar dan teros masok ke bilik..sampai di bilik...aku mencapai telekung,,bentang sejadah,,dan semayang subuh...aku pun memulakan semayang...dalam...5 minit..semayang subuh kott.....2 rakaat..panjang lebar mana ayat aku nak baca,,hahhahha.......setelah selesai semayang aku...lantas teros bangun ngan cepat..tak tahulah..apa yang nak di kejarkan oleh aku,,,,lipat sejadah bagai kilat petir sambar menyambar,,!! dengan kehebatan yang aku ada...secara automatiknya kaki aku terangakat babe,,,dan sepak katil ngan begitu megah dengan kehebatan teserlah..perrhhh..dasat gila kau....huuuhhhhhh!!! boleh korang wat ke??? siap terangkat katil uwh..dan beralih kedudukan,,,hamek kau !!! hahahha..dapat kaki aku merasa kekuatan besi,,betapa padatnya bagai tak terkata..hahahahha...pergi kelas dengan kaki terencut-encut,,dah macam ape ntah aku nie....haha...aku konon bertahan selama beberapa hari..konon heroin babe...last2..kondem ! aku ta tahan..aku g klinik..jumpe doktor..die tanye aku nape..so..aku gtaw laa..aku tersepak katil ! bole ann dia bedekak kan aku..pas uwh..kena sound balek ngn aku...hahaha.....tediam doktor uwh..

No comments:

Post a Comment